BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rudawska Edyta
Tytuł
Uśmiech na szali konkurencji
Źródło
Bank, 2005, nr 2, s. 16-18
Słowa kluczowe
Instytucje finansowe, Marketing partnerski, Obsługa klienta
Financial institutions, Partnership marketing, Customer service
Abstrakt
Zwrócono uwagę na zagadnienie weryfikacji przez instytucje finansowe dotychczasowych źródeł wzmacniania pozycji konkurencyjnej. W obecnych warunkach rynkowych szczególnego znaczenia nabiera klient. Instytucje finansowe duże nadzieje wiążą z nowoczesnymi formami marketingu, w tym z marketingiem partnerskim.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu