BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bucharowski Przemysław
Tytuł
Studium przypadku: strategie biznesu elektronicznego typu B2B na przykładzie wybranych firm - cz. III
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2005, nr 6, s. 23-25
Słowa kluczowe
Modele biznesowe, Biznes elektroniczny, Strategia przedsiębiorstwa, Rynek instytucjonalny, Technologia informacyjna, Rynek tworzyw sztucznych
Business models, e-business, Corporation strategies, Business to Business (B2B), Information Technology (IT), Plastics market
Firma/Organizacja
GE Plastics, Omnexus, PlasticsNet.com
, ,
Abstrakt
W artykule niniejszym opisano e-strategie wdrożone w największych firmach działających w branży tworzyw sztucznych (GE Plastics, Omnexus i PlasticsNet.com). Firmy te opracowały m.in. model biznesowy, który łączył dostawców tworzyw sztucznych oraz towarzyszących im usług z odbiorcami oraz producentami za pomocą platformy elektronicznej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu