BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Cele i strategie marketingowe w Excelu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 5, s. 34-36
Słowa kluczowe
Plan marketingowy, Strategia marketingowa, Analiza marketingowa, Excel
Marketing plan, Marketing strategy, Marketing analysis, Excel
Abstrakt
Po zakończeniu etapu analitycznego planu marketingowego w Excelu, prezentowanego w kolejnych odcinkach miniszkółki, autor przechodzi do głównej jego części - poświęconej celom i strategiom marketingowym. Przedstawiono relacje łączące fragment poświęcony celom i strategiom z innymi fragmentami planu marketingowego w Excelu. Cele i strategia rozwoju pozostają w ścisłym związku z koncepcją segmentacji i pozycjonowania, a także metody konkurowania na rynku - o czym będzie mowa w kolejnym odcinku miniszkółki planu marketingowego w Excelu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu