BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ziemiński Andrzej, Gamdzyk Marta
Tytuł
Telefon wszechstronnie marketingowy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 5, s. 43-46
Słowa kluczowe
Marketing mobilny, Komunikowanie marketingowe, Reklama telefoniczna, Telefonia komórkowa
Mobile marketing, Marketing communication, Phone advertising, Mobile phone
Abstrakt
Telefon komórkowy jako narzędzie promocji oraz reklamy posiada ogromny potencjał. Przedstawiono formy mobilnego marketingu: promocje BTL, reklamy SMS i MMS, programy lojalnościowe, m-kupony. Formy te dają nową jakość komunikacji z konsumentem. Podano kilka przykładów zastosowania marketingu mobilnego w praktyce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu