- Autor
- Gwiazda Adam
- Tytuł
- Trudna sztuka promocji samochodów
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2005, nr 5, s. 57-60
- Słowa kluczowe
- Marka produktu, Promocja produktu, Promocja sprzedaży, Reklama, Rynek samochodowy
Product brand, Product promotion, Selling promotion, Advertising, Car market - Abstrakt
- Działalność promocyjna firmy samochodowej, jak każdej innej, powinna być powiązana z planowaniem produktu, jego oceną i dystrybucją. Przedstawiono przykłady ilustrujące różne podejścia wybranych producentów, importerów i dealerów do działań marketingowych, w tym szczególnie polityki cenowej, pozycjonowania i promocji swoich produktów.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol