BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gwiazda Adam
Tytuł
Trudna sztuka promocji samochodów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 5, s. 57-60
Słowa kluczowe
Marka produktu, Promocja produktu, Promocja sprzedaży, Reklama, Rynek samochodowy
Product brand, Product promotion, Selling promotion, Advertising, Car market
Abstrakt
Działalność promocyjna firmy samochodowej, jak każdej innej, powinna być powiązana z planowaniem produktu, jego oceną i dystrybucją. Przedstawiono przykłady ilustrujące różne podejścia wybranych producentów, importerów i dealerów do działań marketingowych, w tym szczególnie polityki cenowej, pozycjonowania i promocji swoich produktów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu