BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szozda Natalia
Tytuł
Zmiany w strategii produkcji i dystrybucji rowerów
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2004, nr 8, s. 15-17
Słowa kluczowe
Produkcja przemysłowa, Rynek jednośladów, Rynek rowerów, Sprzedaż produktu, Konkurencja rynkowa, Konkurencyjność, Metoda Just in Time, Łańcuch dostaw
Industrial production, Single-track vehicles market, Bicycles market, Product sales, Market competition, Competitiveness, Just in Time method, Supply chain
Abstrakt
Poszukując możliwości dotarcia do klienta, producenci dostrzegli zasadność przygotowywania produktu na jego indywidualne życzenie. Dzięki temu są w stanie utrzymać stałych klientów, a być może zdobyć również nowych. Wiąże się to z przesunięciem pewnych elementów procesu produkcyjnego (najczęściej złożenia produktu) do zadań realizowanych przez jednostki handlowe. Obecnie producenci wytwarzają elementy składające się na dany produkt, a jednostki w dalszych ogniwach łańcucha dostaw zajmują się ich składaniem. Autorka opisuje ten proces na przykładzie rynku rowerów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu