BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kretowicz Lesław, Gałczyńska Marlena
Tytuł
Dwie jaskółki (a nawet orzeł) wiosny nie czynią
Źródło
Forbes, 2005, nr 2, s. 40-41
Słowa kluczowe
Inwestycje zagraniczne, Promocja inwestycji, Atrakcyjność inwestycyjna
Foreign investment, Investment promotion, Investing attractiveness
Firma/Organizacja
Polski Koncern Naftowy Orlen SA, Unimil SA
,
Kraj/Region
Europa Zachodnia, Polska
Western Europe, Poland
Abstrakt
Przedstawiono przykłady dwóch firm, które zdecydowały się na inwestycje w Europie Zachodniej. Rodzime firmy są jednak zbyt słabe na walkę za światowymi gigantami, nie mają znanych marek i brak im wiary we własne możliwości. Polski produkt nadal kojarzy się w Europie z czymś gorszym, niegodnym zaufania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7291
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu