BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciorowski Artur
Tytuł
Stan e-marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 9, s. 80-88
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing internetowy
Marketing, e-marketing
Abstrakt
W 2005 r. właśnie mija dekada komercyjnego wykorzystania internetu w Polsce. Przedstawiono, jak wygląda aktualnie polski e-marketing. Nakreślono perspektywy dla tej branży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu