BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Sukces bez recepty
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 10 (174), s. 28-29
Słowa kluczowe
Korporacje, Rynek farmaceutyczny
Corporation, Pharmaceutical market
Uwagi
Zawiera wykresy: [1] Wartość polskiego rynku leków bez recepty (OTC); [2] Wyniki US Pharmacia (2000-2004); [3] Rozdrobniony rynek: udziały żadnej z firm na rynku OTC nie przekraczają 10 proc.
Firma/Organizacja
US Pharmacia
Abstrakt
Pracownicy europejskiej centrali Novartisu z podziwem kręcili głowami, słysząc o osiągnięciach lokalnej polskiej firmy. Obecnie nikt nie jest w stanie zagrozić polskiej firmie US Pharmacia, jednakże polski rynek OTC jest bardzo rozdrobniony. Udziały największych graczy nie przekraczają 10 proc.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu