BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Orr Deborah, Gałczyńska Marlena, Brown Heidi, Sethuraman Dinakar, Chuan Jiang
Tytuł
Precz z warzywami w folii!
Źródło
Forbes, 2005, nr 6, s. 42-46, il.
Słowa kluczowe
Sieci handlowe, Supermarkety, Hipermarkety, Handel detaliczny, Handel hurtowy, Charakterystyka przedsiębiorstwa
Chain stores, Supermarkets, Hypermarkets, Retail trade, Wholesale trade, Company characteristics
Uwagi
Zawiera wykres: "Sklepy Grupy Metro i ich najmocniejsi rywale w Polsce"
Firma/Organizacja
Metro AG
Abstrakt
Artykuł prezentuje ekspansję niemieckiej Grupy Metro na polski rynek. W ostatnich latach Metro ze swoimi sieciami handlowymi wkroczyło na rynki Chin i Indii całkowicie odmienne kulturowo od konserwatywnych Niemiec.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7291
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu