BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobczak Karolina, Karnaszewski Piotr
Tytuł
14 dni na zarobek
Źródło
Forbes, 2005, nr 6, s. 56-61, il.
Słowa kluczowe
Rynek usług turystycznych, Podróże turystyczne, Turystyka międzynarodowa, Popyt turystyczny, Oferta turystyczna, Biuro podróży, Promocja usług turystycznych, Zarządzanie turystyką
Tourism services market, Touristic travel, International tourism, Tourist demand, Touring offer, Travel agency, Promotion of tourist services, Tourism management
Uwagi
Zawiera tabelę: "Gdy dojrzejemy do czegoś nowego..."
Abstrakt
Artykuł przedstawia strategię biur podróży na nadchodzący sezon. Touroperatorzy kierują się preferencjami polskich turystów w przygotowaniu oferty podróży zagranicznych. Polscy turyści to klienci konserwatywni, niezbyt samodzielni, niekoniecznie obyci w świecie i mający przede wszystkim ograniczone środki finansowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7291
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu