BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Filipek Jarosław
Tytuł
Marka: mieć czy być?
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 20, s. 26-27
Słowa kluczowe
Marketing, Marka produktu, Wartość marki, Sektor finansowy, Usługi finansowe
Marketing, Product brand, Brand value, Financial sector, Financial services
Abstrakt
Marka to 20-30 procent wartości firmy. Im bardziej firma jest zależna od decyzji klientów, tym większe znaczenie marki. Marketing jest hipotezą. Współczesny marketing nie polega na analizowaniu badań rynkowych. ale przewidywaniu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu