BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Oczkowska Renata (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Jakość produktu jako instrument rywalizacji rynkowej spółek join venture
Źródło
Problemy Jakości, 2005, nr 3, s. 43-46
Słowa kluczowe
Konkurencja rynkowa, Jakość produktu, Inwestycje zagraniczne, Kapitał zagraniczny, Spółki joint ventures, Joint ventures
Market competition, Product quality, Foreign investment, Foreign capital, Joint venture, Joint ventures
Abstrakt
Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych nad działalnością marketingową spółek join venture w Polsce, których celem była identyfikacja stosowanych przez nie instrumentów konkurowania, a także diagnoza stosowanej strategii produktu. Na podstawie przeprowadzonych badań stwierdzono, iż join venture szczególna troskę przykładały do doskonalenia jakości oferowanych produktów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Altkorn, Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
  2. G. Bartakova, Trendy rozvoji marketingoveho manazmentu firiem v novom trhovom prostredi, "Nova Ekonomika", 2003, Roc. 2, c. 4.
  3. J. Cygler, Zmiany w strategii rynkowej i systemie zarządzania przedsiębiorstw polskich pod wpływem aliansów z partnerami zagranicznymi, "Organizacja i Kierowanie", Nr 1(99), 2000.
  4. Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie, pod red. J. Mazur, Difin, Warszawa 2002, s. 97.
  5. R. Karaszewski, TQM, teoria i praktyka, Dom Organizatora TNOiK, Toruń 2001, ss. 268-269.
  6. J. J. Lambin, Strategiczne zarządzanie marketingowe, PWN, Warszawa 2001, s. 441.
  7. H. Mruk, Zarządzanie marką, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, Poznań 2002.
  8. M. J. Stankiewicz, Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji, Dom Organizatora TNOIK, Toruń 2002, s. 358.
  9. M.K. Witek-Hajduk, Zarządzanie marką, Difin, Warszawa 2001.
  10. Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. Raport z badania, pod red. S. Kaczmarczyka, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń 2002, s. 170.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu