BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Józefowicz Barbara, Karaszewski Robert
Tytuł
Marka a satysfakcja klienta
Źródło
Problemy Jakości, 2005, nr 4, s. 18-21
Słowa kluczowe
Marka przedsiębiorstwa, Wartość marki, Wartość dla klienta, Zachowania konsumenta
Enterprise's brand, Brand value, Value to customer, Consumer behaviour
Abstrakt
Przeanalizowano szereg powodów, dla których konsument wybiera produkt markowy. Marka zapewnia nabywcy wsparcie w procesie zakupu nie tylko poprzez dostarczenie określonych informacji o produkcie, ale zwłaszcza poprzez redukcje ryzyka.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. L. de Chematony, M. H. B. McDonald, Creating Powerful Brands, Butterworth-Heinemann, Oxford 1994, s. 215.
  2. I. Escher, Strategie produktowe polskich przedsiębiorstw, [w:] Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian -tom I, Raport z badania, redaktor naukowy S. Kaczmarczyk, UMK, Toruń 2002, s. 76.
  3. A. Falkowski, T, Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2002, s. 182.
  4. G. R. Foxall, R. E. Goldsmith, Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, s. 76 -77.
  5. L. Garbarski, Zachowania nabywców, PWE, wyd. II rozszerzone, Warszawa 1998, s. 14-15.
  6. J. Kall, Silna marka, Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001, s.17.
  7. M. Marcinkowska, Kształtowanie wartości firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, s. 136.
  8. I. Marconi, Marketing marki. W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki, Wydawnictwo K. E. Liber s.c., Warszawa 2002, s. 31. s. xi.
  9. O'Shaughnessy, Dlaczego ludzie kupują, PWE, Warszawa 1994, s. 21.
  10. G. Urbanek, Obietnice i ich dotrzymywanie, "Marki Polskie" dodatek specjalny do "Rzeczpospolitej", 30 marca 2004.
  11. M. Zboralski, Nazwy firm i produktów, PWE, Warszawa 2000, s. 31.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu