BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Broniewska Grażyna
Tytuł
Inteligencja emocjonalna (EQ) i intelektuana (IQ) w zarzadzaniu
Źródło
Problemy Jakości, 2005, nr 4, s. 25-27, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Inteligencja emocjonalna, Inteligencja intelektualna, Psychologia pracy
Emotional intelligence, Intelligence intellectual, Industrial psychology
Abstrakt
Umiejętności interpersonalne (zwłaszcza kadry kierowniczej) wydają się stanowić kluczowy czynnik sukcesu w zarządzaniu. Omówiono korzyści w zarządzaniu jakie wynikają z wysokiego poziomu inteligencji emocjonalnej (EQ).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brzezińska E., Paszkowska - Rogacz A.: Kształtowanie relacji pracowniczych. Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania. Łódź 2000.
  2. Goleman D.: Inteligencja emocjonalna. Media Rodzina. Poznań 1997.
  3. Goleman D.: Inteligencja emocjonalna w praktyce. Media Rodzina. Poznań 1999.
  4. Grun A.: Czy emocje mogą być grzeszne. "Znak", 2003, nr 11(582).
  5. Kopaliński W.: Słownik wyrazów obcych. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 1983.
  6. Krotowski M., Rydzewski P.: Zarządzanie emocjami. "Personel", 2001, nr 5.
  7. Manstead A. S. R., Hewstone M.: Encyklopedia Black-wella, Psychologia społeczna. Wydawnictwo J. Santorski & Co. Warszawa 1996.
  8. Oatley K., Jenkins J.J., Zrozumieć emocje, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  9. Reber A.S., Słownik psychologii, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2000.
  10. Segal J.: Jak pogłębić inteligencję emocjonalną. Wyd. J. Santorski and Co. Warszawa 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu