BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mierzejewski Piotr
Tytuł
Ryzyko a sprzedaż
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 20, s. 28-29
Słowa kluczowe
Marketing, Produkty bankowe, Zarządzanie ryzykiem, Nowa Umowa Kapitałowa
Marketing, Bank product, Risk management, New capital accord
Uwagi
Zawiera tabelę "Co będzie rozwijane w 2005 roku".
Abstrakt
Należy wykorzystywać inwestycje w systemy zarządzania ryzykiem do wzmocnienia sprzedażowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu