- Tytuł
- Walka o podział rynku
- Źródło
- Gazeta Bankowa, 2005, nr 21, s. 16-17
- Słowa kluczowe
- Przedsiębiorstwo kurierskie, Usługi kurierskie, Informatyzacja, Jakość usług
Courier services company, Courier services, Informatization, Quality of services - Abstrakt
- Tysiące kurierów rozwozi codziennie po Polsce karty płatnicze do klientów lub oddziałów bankowych. W najbliższych latach firmy kurierskie czeka ostra walka o rynek. Prestiż i duże kontrakty decydują o tym, że banki są ważnymi klientami dla firm kurierskich.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0860-7613
- Język
- pol