BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Minkiewicz Barbara
Tytuł
Uwarunkowania wyborów edukacyjnych studentów zarządzania i marketingu
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2005, nr 1, s. 65-80, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Kształcenie ekonomistów
Higher education, Education of economists
Abstrakt
Artykuł omawia badania prowadzone w ramach projektu "Społeczno-ekonomiczne mechanizmy kształtujące decyzje o inwestycjach edukacyjnych" w pierwszej połowie 2003 r. Objęło ono studentów I i II roku kierunku studiów - zarządzanie i marketing.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Minkiewicz B. (2004), Preferencje edukacyjne gospodarstw domowych [w:] Mechanizmy kształtujące decyzje edukacyjne, red. T. Szapiro, SGH, Warszawa, s. 108-109.
  2. Moulton R, W. (1971), Motywacyjne i emocjonalne uwarunkowania poziomu aspiracji, "Studia Socjologiczne", 41, 2.
  3. Sikorski W. (1999), Aspiracje młodzieży uczącej się i ich tło rozwojowe, Opole.
  4. Reykowski J. (1992), Motywacja [w:] Psychologia ogólna, pod red. T. Tomaszewskiego, Warszawa.
  5. Kwieciński Z. (1990), Drogi szkolne młodzieży a środowisko, Warszawa.
  6. Skórny Z. (1980), Aspiracje młodzieży oraz kierujące nimi prawidłowości, Wrocław-Gdańsk.
  7. Lewowicki T. (1987), Aspiracje dzieci i młodzieży, Warszawa.
  8. (2004), Mechanizmy kształtujące decyzje edukacyjne, red. nauk. T. Szapiro, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu