- Autor
- Minkiewicz Barbara
- Tytuł
- Uwarunkowania wyborów edukacyjnych studentów zarządzania i marketingu
- Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2005, nr 1, s. 65-80, bibliogr. 8 poz.
- Słowa kluczowe
- Szkolnictwo wyższe, Kształcenie ekonomistów
Higher education, Education of economists - Abstrakt
- Artykuł omawia badania prowadzone w ramach projektu "Społeczno-ekonomiczne mechanizmy kształtujące decyzje o inwestycjach edukacyjnych" w pierwszej połowie 2003 r. Objęło ono studentów I i II roku kierunku studiów - zarządzanie i marketing.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Minkiewicz B. (2004), Preferencje edukacyjne gospodarstw domowych [w:] Mechanizmy kształtujące decyzje edukacyjne, red. T. Szapiro, SGH, Warszawa, s. 108-109.
- Moulton R, W. (1971), Motywacyjne i emocjonalne uwarunkowania poziomu aspiracji, "Studia Socjologiczne", 41, 2.
- Sikorski W. (1999), Aspiracje młodzieży uczącej się i ich tło rozwojowe, Opole.
- Reykowski J. (1992), Motywacja [w:] Psychologia ogólna, pod red. T. Tomaszewskiego, Warszawa.
- Kwieciński Z. (1990), Drogi szkolne młodzieży a środowisko, Warszawa.
- Skórny Z. (1980), Aspiracje młodzieży oraz kierujące nimi prawidłowości, Wrocław-Gdańsk.
- Lewowicki T. (1987), Aspiracje dzieci i młodzieży, Warszawa.
- (2004), Mechanizmy kształtujące decyzje edukacyjne, red. nauk. T. Szapiro, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol