BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Rewolucja billingowa
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 22, s. 25
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Koszty obsługi klienta, Usługi bankowe
Banking sector, Customer service costs, Banking services
Uwagi
Zawiera wykresy: "Architektura TBMS-F" i "Wzrost rynku IT 2003-2005".
Abstrakt
Kontroling w banku powinien trzymać rękę na pulsie, by znać stosunek kosztu do przychodu w odniesieniu do pojedynczego klienta. Wdrożenie rozwiązań bilingowych przez banki jest określenie jako rewolucja w poszukiwaniu przychodów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu