BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietkun Paweł
Tytuł
Wierzą w swoją siłę
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 22, s. 28-29
Słowa kluczowe
Rynek reklamy, Witryny internetowe, Portale internetowe, Ranking
Advertising market, Internet websites, Web portals, Ranking
Uwagi
Zawiera tabelę "Ranking portali".
Abstrakt
Większość polskich portali proponuje swoim stałym użytkownikom codzienny serwis informacyjny wysyłany na wskazany adres e-mail'owy. Portale internetowe atakują rynek reklamy w Polsce. Na razie widoczne są na nim słabo - ich udział w torcie reklamowym wynosi około 2 proc., ale co roku wypływy reklamowe portali rosną o ponad połowę. To najszybciej rozwijająca się gałąź rynku medialnego w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu