BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziadkiewicz Anna
Tytuł
Zaprezentuj się
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 6, s. 12-15
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Sprzedaż, Techniki sprzedaży
Marketing communication, Sale, Sales techniques
Abstrakt
Reprezentanci firm wiedzą, że metod prowadzenia wystąpień jest tyle, ilu klientów. Przedstawiono kilka sposobów na udaną sprzedaż. Wyjaśniono na czym polegają różne typy prezentacji: prezentacja pamięciowa, prezentacja według scenariusza (perswazyjna), prezentacja ukierowana na potrzeby, prezentacja grupowa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ch. Futrell, Nowczesne techniki sprzedaży, Wyd. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004
  2. A. Dziadkiewicz, Umysł ludzki na zakupach, Marketing w Praktyce, 2005, nr 4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu