BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Simon Hermann, Dietl Marek, Rejman Radosław
Tytuł
Optymalne ceny
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 7, s. 62-63
Słowa kluczowe
Polityka cenowa, Ceny, Sprzedaż produktu, Koszty w przedsiębiorstwie, Optymalizacja decyzji
Pricing policy, Prices, Product sales, Costs in companies, Decision optimization
Abstrakt
Przedsiębiorstwa w Polsce osiągnęły duże sukcesy w zwiększaniu sprzedaży i ograniczaniu kosztów. Czas przyjrzeć się możliwościom, jakie dają zmiany w polityce cenowej. Optymalizacja procesu ustalania cen obejmuje wiele obszarów funkcjonalnych firmy. Przedsiębiorstwa powinny zatem systematycznie podejść do optymalizacji tego procesu. Trafne decyzje cenowe przekładają się bowiem szybko na wymierne zyski.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu