BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Kryteria dobrej marki
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 7, s. 80-83
Słowa kluczowe
Marka produktu, Jakość wyrobów, Marketing produktu, Komunikowanie marketingowe, Produkt na rynku, Konsument
Product brand, Quality of product, Product marketing, Marketing communication, Product on the market, Consumer
Abstrakt
Wprowadzenie nowej marki na rynek wiąże się z szeregiem działań badawczych, od których m.in. zależy to, jaką produkt ma nosić nazwę, jak wyglądać i jak "komunikować się" z potencjalnym klientem. Te pozornie błahe zagadnienia są niezwykle istotne, jeżeli bowiem konsument odczuje dysonans poznawczy pomiędzy tym, z czym markę kojarzył przed zakupem produktu, a tym co otrzymał - dla marketingu może okazać się to katastrofą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu