BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sadowski Jacek
Tytuł
W pogoni za nowością
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 7, s. 78-83
Słowa kluczowe
Marketing produktu, Marka produktu, Jakość produktu, Wyroby markowe, Reklama, Innowacyjność, Innowacje w sprzedaży
Product marketing, Product brand, Product quality, Brand products, Advertising, Innovative character, Innovations in sales
Abstrakt
Wprowadzanie nowych produktów daje największą szansę na rozwój firmy i powiększanie jej udziału w rynku. Tę zdawałoby się oczywistą prawdę w coraz większym stopniu rozumieją także polscy przedsiębiorcy, którzy w 2004 r. wydali prawie 2 miliardy złotych na telewizyjne kampanie reklamujące nowości. Według analityków to jednak zaledwie początek, gdyż prawdziwy boom na nowe produkty w Polsce dopiero ma nadejść.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu