BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mlądzki Igor
Tytuł
Problem asertywności
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 7, s. 42-43
Słowa kluczowe
Asertywność, Lobbing, Organizacje przedsiębiorców, Promocja gospodarki, Instytucje otoczenia biznesu, Etyka biznesu
Assertiveness, Lobbying, Entrepreneur's organisations, Promotion of the economy, Business environment institutions, Business ethics
Uwagi
współpraca: Bogdan Golik
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Abstrakt
Poprzez lobbing w Unii Europejskiej nasi przedsiębiorcy mogą kształtować europejskie ustawodawstwo gospodarcze, nawiązywać kontakty z czołowymi politykami, instytucjami opiniotwórczymi, wspierającymi przedsiębiorczość na forum UE. Na razie jednak nie przekłada się to na wymierne efekty.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu