BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwałek Krzysztof
Tytuł
Premia za efekty
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 10 (174), s. 42-43
Słowa kluczowe
Motywowanie pracowników, Motywacje płacowe, Systemy motywacyjne
Motivating employees, Motivating by pay, Motivating systems
Abstrakt
Im większy wpływ ma dany pracownik na wyniki firmy, tym wyższe premie powinieneś mu zaproponować. Płaca to narzędzie, z którym powinieneś się obchodzić niezwykle ostrożnie - użyte niewłaściwie może rozłożyć firmę. Stosowanie zgodnie z zasadami sztuki motywowania zdziała cuda. Zdaniem specjalistów, polscy przedsiębiorcy, szczególnie w małych i średnich firmach, płacowe systemy motywacyjne stosują dość nieporadnie
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu