BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Filipek Jarosław
Tytuł
Reputacja to kapitał
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 24, s. 24-25
Słowa kluczowe
Marketing, Marka przedsiębiorstwa, Public relations, Wizerunek przedsiębiorstwa
Marketing, Enterprise's brand, Public relations, Company image
Abstrakt
Reputacja firm składa się z wartości mających znaczenie dla różnych odbiorców. Klienci i konsumenci oczekują niezawodności. Od instytucji finansowych wymagamy pewności i bezpieczeństwa. To więcej niż wymagamy od innych marek. Warto sprawdzić, czy pracownicy wiedzą, jaka jest kultura firmy, jej misja, jaką strategię realizuje? Czym zdobywa szacunek pracowników?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu