BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietkun Paweł
Tytuł
Wirtualne supermarkety
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 24, s. 30
Słowa kluczowe
Internet, Dom maklerski, Biznes elektroniczny, Serwis aukcyjny, Rynek reklamy
Internet, Brokerage house, e-business, Auction website, Advertising market
Firma/Organizacja
eBay, Allegro.pl
,
Abstrakt
Rosnąca z roku na rok popularność zakupów przez internet wpłynęła na rozwój internetowych domów aukcyjnych. Monopolistą jest tu nadal Allegro.pl. Pod koniec kwietnia otworzył w Polsce swój serwis regionalny eBay. Dom aukcyjny eBay jest jednym z największych tego typu serwisów na świecie i jednym z najlepiej rozwijającym się rynkiem detalicznym. Internetowe domy aukcyjny są potencjalnie w grupie najlepszych i najsilniejszych nośników internetowej reklamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu