BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Milewski Jakub
Tytuł
Polisa złowiona w sieć
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 27, s. 8-9
Słowa kluczowe
Marketing, Ubezpieczenia, Usługi ubezpieczeniowe
Marketing, Insurances, Insurance services
Abstrakt
Zdaniem autora nadchodzi czas ubezpieczeń on-line. Koszt sprzedaży polis przez internet jest o ponad połowę niższy niż przy sprzedaży tradycyjnej, a produkty ubezpieczeniowe są bardzo łatwo dostępne poprzez sieć. W Anglii sprzedaż polis direct stanowi niemal 40 procent wszystkich transakcji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu