BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mokrysz Katarzyna, Mokrysz Adam
Tytuł
Marka jako kluczowy czynnik sukcesu
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 12, s. 14-16
Słowa kluczowe
Wartość przedsiębiorstwa, Marka przedsiębiorstwa, Wartość marki
Enterprise value, Enterprise's brand, Brand value
Abstrakt
Dotychczasowe mocne podstawy przewago konkurencyjnej oparte na takich założeniach, jak niskie koszty oraz innowacyjne rozwiązania, tracą znaczenie. Rośnie natomiast ranga tzw. miękkich umiejętności i atrybutów, takich jak wiedza marketingowa, dostęp do kanałów dystrybucji, a także marka. Marka zajmuje wśród aktywów niematerialnych czołowe, a często najważniejsze miejsce z punktu widzenia zdolności do tworzenia wartości firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu