- Autor
- Mokrysz Katarzyna, Mokrysz Adam
- Tytuł
- Marka jako kluczowy czynnik sukcesu
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 12, s. 14-16
- Słowa kluczowe
- Wartość przedsiębiorstwa, Marka przedsiębiorstwa, Wartość marki
Enterprise value, Enterprise's brand, Brand value - Abstrakt
- Dotychczasowe mocne podstawy przewago konkurencyjnej oparte na takich założeniach, jak niskie koszty oraz innowacyjne rozwiązania, tracą znaczenie. Rośnie natomiast ranga tzw. miękkich umiejętności i atrybutów, takich jak wiedza marketingowa, dostęp do kanałów dystrybucji, a także marka. Marka zajmuje wśród aktywów niematerialnych czołowe, a często najważniejsze miejsce z punktu widzenia zdolności do tworzenia wartości firmy.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol