BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bednarek Maciej
Tytuł
Uwaga! Nadchodzi dziwny klient!
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 10 (174), s. 58-59
Słowa kluczowe
Marketing, Mystery Shopping, Badania marketingowe
Marketing, Mystery Shopping, Marketing research
Abstrakt
Inwestycja w mystery shopping szybko się nie zwróci. Potrzeba na to miesięcy a nawet lat. - Rynek ten stale się w Polsce rozwija i obejmuje kolejne branże. Badania, które początkowo służyły głównie ocenie procesu obsługi klienta indywidualnego, są coraz częściej wykorzystywane do oceny jakości obsługi klientów biznesowych. Badanie mystery shhoping jest nazywane batem na nieuczciwych sprzedawców.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu