BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Zapachem w klienta : Marketing zmysłów
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 8, s. 76-79
Słowa kluczowe
Marketing konsumencki, Reklama, Promocja konsumencka, Promocja produktu, Rynek reklamy, Nowe technologie, Innowacje w handlu, Internet
Consumer Marketing, Advertising, Consumer promotion, Product promotion, Advertising market, High-tech, Innovations in trade, Internet
Abstrakt
Narzędzia marketingowe dotychczas budowano jedynie na przekazie werbalnym i wzrokowym. Najbliższe lata przyniosą jednak rozwój technologii, która ułatwi medialną transmisję także węchu i dotyku. Pobudzanie bowiem tych dwóch zmysłów według znawców przedmiotu ma być zdecydowanie skuteczniejszą formą promocji niż tradycyjna reklama.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu