BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Artur
Tytuł
W poszukiwaniu klientów
Źródło
Bank, 2004, nr 10, s. 18-19
Słowa kluczowe
Karty kredytowe, Usługi bankowe, Marketing bankowy, Promocja usług bankowych, Strategia sprzedaży
Credit cards, Banking services, Bank marketing, Promotion of banking services, Sales strategy
Abstrakt
Żywiołowy rozwój rynku kart kredytowych i chęć uzyskania w nim jak największego udziału powodują pojawienie się niebezpieczeństwa stosowania nieetycznych praktyk marketingowych i innych czynników ryzyka dla banków. Autor doradza bankom przyjęcie dwutorowej strategii działania - zgodnej z zasadą "pozyskać i utrzymać" klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu