BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiśniewska Katarzyna
Tytuł
Mobile innowacje w marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 6, s. 23-26
Słowa kluczowe
Marketing mobilny, Komunikowanie marketingowe
Mobile marketing, Marketing communication
Abstrakt
Co oznacza "marketing mobilny, jaki jest jego potencjał w Polsce, czym wyróżnia się na tle innych działań marketingowych, jakie stwarza szanse i zagrożenia, czy jest skuteczny i efektywny, jakie wzbudza reakcje u klientów - to zagadnienia poruszane przez autorkę niniejszego artykułu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu