BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lotko Aleksander
Tytuł
Samoobsługa w centrum kontaktu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 11, s. 40-43, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Technologia informacyjna, Usługi informacyjne, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Contact center
Information Technology (IT), Information services, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Contact center
Abstrakt
Znaczenie kanałów samoobsługowych (self service) w zdalnej obsłudze klienta. Celem jest tu przede wszystkim odciążenie agentów od powtarzjących się trywialnych zgłoszeń, a w rezultacie - dążenie do redukcji kosztów obsługi. Autor podkreśla, iż jednym z głownych warunków efektywnego stosowania kanałów samoobsługowych jest odpowiedni marketing i edukacja klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Baybol A. M.: Dostępne sposoby kontaktu a typowe call center, w: Call/contact center jako dobre narzędzie konkurowania i budowy relacji z klientem. White Paper. Computerworld Custom Publishing/IDG Forum czerwiec 2002.
  2. Bergeron B.: Essentials of CRM. A Guide to Customer Relationship Management. Wiley & Sons, New York, USA 2002.
  3. http://www.ccp.pl
  4. http://www.crmexpert.pl
  5. http://www.customercare.com.pl
  6. Kostecki M.: Call centers i ich pracownicy, w: Call/contact center jako dobre narzędzie konkurowania i budowy relacji z klientem. White Paper, Computerworld Custom Publishing/IDG Forum czerwiec 2002.
  7. Lenz M.: The Complete Help Desk Guide, Fla-tiron Publishing, USA 1996.
  8. Lotko A.: Zarządzanie relacjami z klientem. Strategie i systemy. Wydawnictwo Politechniki Radomskiej, Radom 2003.
  9. Lotko A.: Efektywne inwestowanie w centrum kontaktu z klientem. Wydawnictwo Politechniki Radomskiej, Radom 2005.
  10. Skalska D.: Stawką jest klient. IT w firmach -Call Center. PC Kurier 12/2002.
  11. Stone B., Wyman J.: Successful Telemarketing - opportunities and Techniques for Increasing Sales and Profits. Young and Rubicann Inc., Lincolnwood, USA 1986.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu