BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rytka Ewa
Tytuł
Lepiej pomóc, niż stracić
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 28, s. 8-9
Słowa kluczowe
Banki, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Kredyt bankowy, Obsługa klienta
Banks, Small business, Bank credit, Customer service
Abstrakt
Problemy firmy to także problem kredytobiorcy. Zamiast ustawiać się w kolejce po odbiór długu, bank może skutecznie zareagować. Aby odzyskać pożyczone pieniądze, bank może podjąć działania wspierające spółkę w wyjściu z impasu. Trudności klienta nie muszą owocować postępowaniem egzekucyjnym, które i tak nie przynosi pożądanych rezultatów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu