BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dobrucka Ewa
Tytuł
Prawo a wykorzystanie wizerunku
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 6, s. 53-55
Słowa kluczowe
Dobra osobiste, Ochrona dóbr osobistych, Reklama
Personal rights, Protection of personal goods, Advertising
Abstrakt
Wizerunek osób jest wykorzystywany w działalności reklamowej, wydawniczej i innej, związanej z różnego rodzaju mediami. Przedstawiono jak przepisy - w tym kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych - szczegółowo określają zasady wykorzystania wizerunku i ochrony prawa do wizerunku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J.Barta, M. Czajkowski-Dąbrowska, Z. Ćwiąkalski, R. Markiewicz, E. Traple, Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Komentarz, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 2000.
  2. J.Barta, R. Markiewicz, Komentarz do ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1995 r.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu