BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skuza Arkadiusz, Olsztyńska Agnieszka
Tytuł
Dobra sprzedaż Business to Business
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 7, s. 10-14
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing internetowy, Rynek instytucjonalny, Marketing partnerski, Klient, Komunikowanie w biznesie
Marketing, e-marketing, Business to Business (B2B), Partnership marketing, Customer, Business communication
Abstrakt
Zdecydowanie najbardziej dynamicznie rozwijającym się rynkiem jest płaszczyzna B2B, czyli obszar, na którym firmy dokonują wymiany towarowej. Przedstawiono kluczowe umiejętności sprzedawców będące podstawowymi narzędziami skuteczności: nawiązywanie kontaktów, słuchanie, odczytanie komunikatu klienta i zapewnienie go o zrozumieniu jego słów i myśli.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu