BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziadkowiec Paweł
Tytuł
Taktyka wspierania sprzedaży
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 7, s. 6-8
Słowa kluczowe
Techniki zarządzania, Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Management techniques, Customer loyalty, Loyalty programs, Customer satisfaction management
Abstrakt
Do akcji budujących lojalność klientów opłaca się wprowadzać mechanizmy, które dostarczają maksymalnie pozytywnych emocji uczestnikom programu z jednoczesnym, udokumentowanym efektem zwiększenia obrotu. Omówiono kiedy programy lojalnościowe są opłacalne, jakie stosować taktyki, które zwielokrotnią korzyści dla firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu