BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karolewski Igor
Tytuł
Potencjał strefy handlowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 7, s. 15-17
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Analiza sprzedaży, Analiza marketingowa
Sale, Sales analysis, Marketing analysis
Abstrakt
Jak określić, kto i dokąd pójdzie na zakupy? Kim jest potencjalny klient i gdzie go znaleźć? To pytania stawiane szczególnie gdy podejmuje się decyzje o lokalizacji sklepu i zdobywa się nowe rynki w ujęciu geograficznym. Przedstawiono metody, które umożliwiają znalezienie prawidłowej odpowiedzi na te pytania (model Reilly'ego, model D.L. Huffa, wyznaczanie strefy przez istniejące drogi).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu