BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowakowski Michał, Benicewicz-Miazga Anna
Tytuł
Spamowanie wyszukiwarek
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 7, s. 23-26
Słowa kluczowe
Internet, Marketing internetowy, Reklama
Internet, e-marketing, Advertising
Abstrakt
Spam wyszukiwarek internetowych można określić jako działania i czynności, których celem jest osiągnięcie w nieuczciwy sposób wysokiej pozycji rankingowej przez określoną witrynę. Przedstawiono wybrane techniki spamu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu