BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalik Robert
Tytuł
Wyróżnić się reklamą
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 7, s. 48-52
Słowa kluczowe
Reklama, Pozycjonowanie
Advertising, Positioning
Abstrakt
Jak stworzyć reklame, która wyróżnia się spośród reklam konkurencji? Przedstawiono formy wyróżniania reklam produktów (marek) - na poziomie treści przekazu (co komunikować - jakie korzyści), na poziomie stylu i tonu reklamy (jak komunikować wybrane treści?) oraz na poziomie mediów (za pomocą jakich mediów i środków się reklamować?).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gołębicka A., Sztuka wyboru i odrzucenia, Brief luty 2000, s.43.
  2. Ries A., Trout J., 22 niezmienne prawa marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, s. 111.
  3. Kall J., Reklama , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, s. 74-75.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu