BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stawowska Karolina
Tytuł
Sponsoring - implikacje podatkowe
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 7, s. 57-59
Słowa kluczowe
Sponsoring, Usługi, Podatki
Sponsoring, Services, Taxes
Abstrakt
Sponsoring najczęściej nie wiąże się z konkretnym produktem czy usługą. Jest to działanie w dużej mierze nakierowane na budowanie czy kreowanie wizerunku firmy, utrwalenie jej nazwy lub logo. Poruszono temat jakie są w tej sytuacji reperkusje podatkowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu