BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczerbicka Dorota, Krzyżowski Aleksander
Tytuł
Ciemna strona marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 7, s. 60-62
Słowa kluczowe
Marka produktu, Nieuczciwa konkurencja, Zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Product brand, Unfair competition, Combating unfair competition
Abstrakt
Ciemną stroną silnych marek jest rozprzestrzeniający się w całym świecie problem podróbek. Przedstawiono jakie podejmuje się działania, aby bronić wartość marek.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu