BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Soboń Magdalena
Tytuł
Marketing w przemyśle mięsnym
Marketing in meat processing industry
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2005, nr 8, s. 72-79, przypisy
Słowa kluczowe
Marketing, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Przemysł mięsny
Marketing, Marketing concept of the company, Enterprise management, Meat industry
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Autor porusza temat, iż na trudnym rynku mięsa i jego przetworów mogą się rozwijać tylko firmy, które są w stanie rozpoznać potrzeby klientów, przygotować i wypromować własne silne marki, stworzyć sprawne kanały dystrybucji. Ich sukces rynkowy zależy też od doskonalenia produktów, obniżki kosztów, sprawności logistycznej oraz partnerskiej współpracy producentów i silnych dystrybutorów.

In such a difficult branch as meat processing only enterprises which are able to recognise customers' needs, prepare and promote own strong brands and create efficient distribution channels can further develop. The market success depends also on excelling product offer, cost reduction, logistic efficiency as well as partnership co-operation between producers and strong distributors.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu