BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bilewicz-Bandurska Dorota
Tytuł
Okazje ze szklanego ekranu
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 11 (175), s. 52-53
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Promocja sprzedaży, Reklama telewizyjna, Telezakupy
Commercial enterprises, Selling promotion, Television advertising, Teleshopping
Uwagi
Zawiera tabelkę: Oglądalność programów telezakupowych
Firma/Organizacja
Mango
Abstrakt
Mimo że oferta telesklepów jest dość egzotyczna, rośnie zainteresowanie tą formą zakupów. Telezakupowy rynek dzieli między siebie dwóch dużych graczy: Telezakupy Mango z Sopotu, właściciel całodobowego kanału telewizyjnego, i poznański TV Promotion Direct, w telewizji występujący pod nazwą TV Market - Top Shop.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu