BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Marianowski Robert
Tytuł
Przede wszystkim jakość
Źródło
Bank, 2004, nr 10, s. 41-43
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Usługi bankowe
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Banking services
Abstrakt
W praktyce bankowej coraz częściej jest wykorzystywana technika CRM, czyli Customer Relationship Management. Nasilająca się konkurencja ze strony instytucji zagranicznych i pozabankowych, nowe regulacje prawne, postęp technologiczny, a przede wszystkim rosnące wymagania klienta wymuszają konieczność zmiany tradycyjnego sposobu prowadzenia biznesu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu