BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Reengineering w akcji
Źródło
Bank, 2004, nr 11, s. 44-46
Słowa kluczowe
Reengineering, Jakość usług, Usługi bankowe, Koszty, Efektywność banków
Reengineering, Quality of services, Banking services, Costs, Banks` effectiveness
Firma/Organizacja
Northbank
Abstrakt
W artykule na przykładzie angielskiego banku Northbank omówiono jak uzyskać dobrą jakość usług oraz poprawę efektywności. Wymaga to od banków racjonalizacji kosztów, oferowania doskonalszych usług oraz rozwijania technologii informatycznych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu