BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łuczak Jacek
Tytuł
Monitorowanie skuteczności systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 w świetle wymagań dotyczących zarządzania procesowego
Źródło
Przegląd Organizacji, 2005, nr 5, s. 40-43
Słowa kluczowe
System zarządzania jakością, Normy ISO 9001, Zarządzanie procesowe
Quality management systems, ISO 9001, Processing management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie koncepcji monitorowania skuteczności systemu zarządzania jakością opartej na podejściu procesowym. Przy czym założeniem autora jest uniwersalność proponowanych rozwiązań i możliwość zastosowania niezależnie od koncepcji zarządzania danej organizacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. GAITHER N., Production and Operations Management, ITP, s. 196.
  2. HAMMER M., CHAMPY J., Reengineering in Corporation. A Manifesto for Business Revolution, HarperBusiness 1993
  3. HAMMER M., CHAMPY J., Reengineering w przedsiębiorstwie, Neuman Management Institute, Warszawa 1996, s. 25
  4. HAMMER M., Reinżynieria i jej następstwa. Jak organizacje skoncentrowane na procesach zmieniają naszą pracę i nasze życie, PWN, Warszawa, 1999.
  5. KAPŁAN R.S., NORTON D.P., Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie, PWN, Warszawa 2001.
  6. KREIER E., ŁUCZAK J., ISO 9000 - łatwy i skuteczny sposób uzyskania certyfikatu zarządzania jakością, Wydawnictwo FORUM, Poznań, 1998-2004.
  7. KUPCZYK A., Radykalne zmiany w firmie, PWE, Warszawa 1998
  8. LIEBFELD A., Henry Ford. Legenda i rzeczywistość, KiW, Warszawa 1970
  9. ŁUCZAK J. (red.), Jakość usług certyfikacyjnych systemów zarządzania, Oficyna Współczesna, Poznań 2004.
  10. MANGANELLI R.L., KLEIN M.M., Reengineering, PWE, Warszawa 1998
  11. MARKOWSKI A. (red.), Nowy słownik poprawnej polszczyzny PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, s. 934.
  12. MARTYNIAK Z., Hoshin -japońska metoda zarządzania, "Organizacja i Kierowanie", nr 4 (94), 1998, s. 27-36.
  13. MUNK R., Project Management, Mc Hill, 2002, s. 35-46.
  14. PDCA (plan -do- check - act)
  15. PN-EN ISO 9000:2001, System zarządzania jakością. Podstawy i terminologia, p. 3.2.14, s. 31.
  16. PN-EN ISO 9000:2001, System zarządzania jakością. Podstawy i terminologia, p. 3.4.5, s. 35.
  17. PN-EN ISO 9001:2000, System zarządzania jakością. Wymagania, p. 4.1, s. 21.
  18. ROBBINS S.P., DeCENZO D.A., Podstawy zarządzania, PWE, Warszawa 2002, s. 59.
  19. SLOAN A.P., Jr., Moje lata z GM, WNT, Warszawa 1993
  20. SMITH A., Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów, PWN, Warszawa 1954
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu