BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lisiecki Piotr
Tytuł
Po pierwsze, wyróżnij się!
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 13, s. 24-25
Słowa kluczowe
Marka, Szkolnictwo wyższe, Edukacja, Marketing
Brand, Higher education, Education, Marketing
Abstrakt
Marki nie da się stworzyć z dnia na dzień. Uczelnia musi długo nad tym pracować, co wymaga i kreatywności, i wysiłku, i konsekwencji. Marka uniwersytetu to nic innego jak suma wrażeń, emocji, doświadczeń i faktów, które organizacja wykreowała w świadomości społecznej. Należałoby zatem podjąć działania, które będą miały na celu wykreowanie takiego wizerunku uczelni, który byłby jedyny, niepowtarzalny i swoisty tylko dla niej
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu