- Autor
- Lisiecki Piotr
- Tytuł
- Po pierwsze, wyróżnij się!
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 13, s. 24-25
- Słowa kluczowe
- Marka, Marketing, Edukacja, Szkolnictwo wyższe
Brand, Marketing, Education, Higher education - Abstrakt
- Marki nie da się stworzyć z dnia na dzień. Uczelnia musi długo nad tym pracować, co wymaga i kreatywności, i wysiłku, i konsekwencji. Marka uniwersytetu to nic innego jak suma wrażeń, emocji, doświadczeń i faktów, które organizacja wykreowała w świadomości społecznej. Należałoby zatem podjąć działania, które będą miały na celu wykreowanie takiego wizerunku uczelni, który byłby jedyny, niepowtarzalny i swoisty tylko dla niej
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol